IZPOSTAVLJAMO

 

Koledar poročanja
Januar 2018
PonTorSreČetPetSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
 
Najbližji dogodek v koledarju
22.1.2018 - RP in DDV

Oglejte si vse dogodke za ta dan

 

Praktične informacije
Najbližji dogodek v koledarju
22.1.2018 - RP in DDV

Oglejte si vse dogodke za ta dan
Menjalniški tečaj 19.1.2018
 1 USD1,23 EUR (+0,01)
 1 HRK7,44 EUR (-0)
 1 GBP0,88 EUR (+0,01)
 1 PLN4,17 EUR (+0,01)
 1 CZK25,43 EUR (+0,07)
več
>
Povračila stroškov
Dnevnice - Slovenija
Odsotnost nad 12 - 24 ur. 21,39 EUR
Odsotnost nad 8 - 12 ur. 10,68 EUR
Odsotnost nad 6 - 8 ur. 7,45 EUR

več

več

 

Pravilnik o računovodstvu za gospodarstvo premium

Pravilnik o računovodstvu omogoča, da se lahko različne osebe seznanijo z računovodskimi usmeritvami podjetja in da je zagotovljena enotna, zanesljiva in kontinuirana uporaba računovodskih pravil. Zapis računovodskih usmeritev v Pravilnik o računovodstvu je nujen tudi zato, ker SRS in MSRP ne regulirajo togo vseh računovodskih obravnav poslovnih dogodkov, pač pa glede določenih vprašanj dopuščajo, da se podjetje samo odloči, na kakšen način bo računovodsko evidentiralo in beležilo poslovne dogodke.

naročilnica

Podjetja morajo pri vodenju računovodstva upoštevati ZGD-1 ter SRS (in MSRP) kot okvir, ki omogoča na nekaterih področjih za posamezne računovodske probleme več rešitev. O izbiri takšnih rešitev pa odločajo podjetja sama ob upoštevanju ustanovitvenih aktov, pravilnikov, uredb in predpisov. Izbiro računovodskih rešitev in organizacijo računovodstva torej družbe zapišejo v notranjem predpisu oziroma aktu - Pravilniku o računovodstvu.

Samo urejena dokumentacija na tem področju zagotavlja dobro poslovanje, hkrati pa omogoča, da se v podjetju ohrani institucionalni spomin, kako in zakaj so se dogodki zgodili v preteklosti in kako se odvijajo v sedanjosti.

On-line priročnik Pravilnik o računovodstvu premium vam zagotavlja podrobno poznavanje specifik priprave in prilagoditve pravilnika o računovodstvu:

  • z obravnavo pravilnika o računovodstvu po korakih
  • z branjem strokovne razlage (komentarji, primeri, opozorila na posebnosti)
  • z ogledom video seminarjev s študijskimi gradivi
  • z natančnim poznavanjem pravne podlage (pravni predpisi)
  • z urejeno dokumentacijo (že pripravljeni vzorci)
  • s servisom vaše vprašanje - odgovor strokovnjaka

Avtorji:

mag. Ingrid Zadel

ima trideset let delovnih izkušenj na področju računovodstva, kontrolinga in notranje revizije. Njena področje dela so vodenje, načrtovanje, organiziranje in koordiniranje aktivnosti s področja računovodstva družbe in skupine, predlaganje računovodske in davčne politike, vzpostavljanje poslovnih procesov v družbi in na nivoju skupine in ustrezne informacijske podpore. Bila je odgovorna za izdelavo konsolidiranih računovodskih izkazov, za računovodsko poročanje odvisnih podjetij, vpeljavo enotne računovodske politike in usmeritev skladno z mednarodnimi standardi računovodskega poročanja. Pri Slovenskem inštitutu za revizijo je pridobila naziv pooblaščena revizorka.

Sonja Kermat

Diplomirala sem na EPF v Mariboru smer plan in analize in kasneje nadaljevala svojo poklicno pot na področju računovodstva. Zaključila sem specialistični študij javne finance in davčno svetovanje na EPF v Mariboru in opravila izpit pri gospodarski zbornici po programu usposabljanja za vodenje računovodskega servisa. 15 let sem bila zaposlena v zasebnem računovodskem servisu, ki sem ga 7 let tudi vodila kot direktorica. V zadnjih petih letih sem zaposlena v podjetju Dopika d.o.o., ki se ukvarja z razvojem programske opreme za področje računovodstva in davkov, kjer sem odgovorna za spremljanje davčne zakonodaje in drugih predpisov, ki jih je pri razvoju programske opreme za področje računovodstva, obračuna plač in davkov potrebno upoštevati. Več kot 20-letne izkušnje na področju računovodstva, davkov in dela z razvojem programske opreme za področje računovodstva,  v zadnjih 10 letih dopolnjujem še s sodelovanjem pri pisanju priročnikov za računovodstvo in svetovanjem strankam in naročnikom v konkretnih primerih iz prakse s področja računovodstva in davkov.

mag. Sabina Lamut

je diplomirala na EPF v Mariboru na smeri podjetništvo s poudarkom na računovodstvu in reviziji. Storitve računovodskega in davčnega svetovanja je več kot desetletje opravljala v privatni družbi v Celju in prav tako v mednarodni revizijski družbi Deloitte & Touche, kjer je kot vodja računovodskega oddelka pridobila prve izkušnje tudi na mednarodnem področju. V letu 2015 se je zaposlila na družbi LamutS d. o. o. Podiplomski študij je nadaljevala na Pravni fakulteti v Mariboru na smeri davčnega prava in pridobila naziv magistrica znanosti s področja davčnega prava. Leta 2009 je bila s strani Ministrstva za pravosodje imenovana za sodno izvedenko za področje Ekonomija – DAVKI. V juniju 2012 je uspešno opravila izpit za pridobitev licence davčne svetovalke pri Zbornici davčnih svetovalcev Slovenije. Kot predavateljica in strokovna oseba pri pripravi člankov sodeluje tudi z Inštitutom za računovodstvo.

mag. Ivan Kranjec

je po izobrazbi magister pravnih znanosti, kot davčni svetovalec pa deluje že od leta 2007. Trenutno je zaposlen v družbi CMS REICH-ROHRWIG HAINZ, pravno svetovanje d. o. o. kot davčni svetovalec, kjer se posveča predvsem področju transfernih cen in DDV, svetuje pa tudi na področju davka od dohodkov pravnih oseb in dohodnine. Pri svojem delu je nenehno v stiku s pravno tematiko, predvsem na področju mednarodnega, statusnega in delovnega prava. Z omenjenih področij tudi redno objavlja strokovne članke in predava na seminarjih.

Pri pripravi vsebin v on-line priročniku sodelujejo tudi Katja Erjavšek, Majda Gominšek, Luka Godnič, Darko Bohte in mnogi drugi slovenski strokovnjaki.

 Potrebujete pomoč?
Imate težavo z uporabo portala? Pišite nam.
Vaše sporočilo je bilo uspešno poslano.
Input:

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih